mercoledì, aprile 11, 2007

LunarStorm

För den som inte vet detta redan är jag sedan över ett år tillbaka s.k. "påve" på klubb Katoliker på Lunarstorm. Klubben har över 200 medlemmar, varav majoriteten katoliker (övriga kommer från bl.a. ortodoxa kyrkorna och högkyrklighet). Till min stora besvikelse medkom ingen ofelbarhet i påvedealen. Känner mig nästan lite lurad...

Skämt åsido - Jag behöver skriva av mig lite efter Stilla Veckan, innan och under vilken Lunarstorms bildpresentationsfunktioner haft buggar som omöjliggjort uppdateringar på sagda klubbs startsida, vilket gjort mig minst sagt frustrerad. Att ha en framsida som säger "Fastetiden" tre dagar in på påskoktaven är pinsamt. Jag har inte kunnat lägga upp något om vare sig Palmsöndag, övertäckta bilder/kors, Stilla Veckan eller någon av Heliga tre Påskdagar. IDAG kunde jag ändra för första gången på två veckor. Grrrrrr

Nåja. Kristus är uppstånden, så det finns ingen anledning till sura miner.

Christos Anesti!

Nessun commento: