mercoledì, luglio 02, 2008

Söndagens extraordinarie mässa videoinspelad

Den gångna söndagens Mässa enligt extraordinarie form (TLM, Gregoriansk Mässa, Tridentinsk… kärt barn) blev videofilmad ur en annorlunda vinkel av undertecknad. Det var den första av sommarens mässor firade kl. 16.00 på söndagar. Jag vet inte om jag skall lägga upp den för allmänheten eller ej, och ska jag det så vill jag ha celebrantens och ministranternas ok. Den är en timme lång och den är en läst mässa utan predikan. Så det är inte så mycket att se om man inte tycker att en svensk video är bättre än en engelsk eller fransk. Men jag tänkte ändå höra efter om det finns något intresse. Gör det det?

3 commenti:

Simon ha detto...

Ja!

Anonimo ha detto...

Ja, det skulle ju vara intressant att se.

Symeon ha detto...

jag får se hur jag gör... videofilen ligger på kameran och behöver omformateras till datorvänligt format, och den är större än vad jag har fri plats på datorn... Jag får fundera på saken. Oavsett vilket tänker jag inte lägga upp den innan jag har celebrantens godkännande.